- Бухгалтерский учет
- Налоговый учет
- Бухгалтерские услуги
- Бухгалтерский аутсорсинг
- Сдача отчетов
- Восстановление бухгалтерского учета
- Ведение бухгалтерского учета
- Ведение кадрового учета
- Бухгалтерское обслуживание
- Бухгалтерское сопровождение
- Услуги бухгалтера
- Бухгалтерский учет 2023
- Подбор бухгалтерского персонала
- Стандарты бухгалтерского учета в Украине
- Бухгалтерские услуги цены
- Киев, ул. Василия Верховинца,12
- офис 303
- (044) 585-35-56
- (044) 585-35-57
- (067) 406-63-26
- (095) 462 62 54 Водафон
- (096) 656 50 74 Киевстар
- 9:00 - 18:00 (пн.-пт.)
- info@profaspect.com.ua
Стоимость услуг по продвижению товаров предприятия его контрагентами можно отражать в составе расходов
Вартість послуг з просування товарів підприємства його контрагентами можна відображати у складі витрат
Ухвала ВАСУ від 02.04.2014 № К/9991/71240/12
Чинне податкове законодавство України не пов’язує можливість обліку витрат із метою оподаткування прибутку з наявністю або відсутністю права власності на товари, щодо яких здійснюються відповідні дії, які тягнуть такі витрати.
А відтак ВАСУ, як і суди попередніх інстанцій, цілком визнав незаконним виключення податковим органом із податкового обліку підприємства (постачальника) витрат (у т. ч. і зі сплати ПДВ) на оплату послуг з просування його товарів певними контрагентами.
Посилання податкового органу на те, що відповідні операції з просування товарів здійснюються покупцем (торговельною мережею) із товаром, право власності на який перейшло до покупця, не спростовує їх економічну цінність саме для постачальника. Адже хоча діяльність із просування товарів у торговельних мережах відповідних контрагентів передбачає їх економічний інтерес у зростанні торгового обороту, однак просування певного, конкретного товару має переважне економічне значення саме для його постачальника (виробника).
Суди не взяли до уваги й доводи податкового органу про відсутність зв’язку цих послуг із господарською діяльністю підприємства-постачальника (виробника). Адже спірні послуги фактично спрямовані на забезпечення ефективного збуту його товарів у торгівельних мережах певних контрагентів. Зокрема, шляхом популяризації його продукції серед споживачів та стимулювання споживчого попиту, що обумовлює господарський характер цих послуг для підприємства-виробника. При цьому вказані дії з просування товару мають економічний ефект незалежно від їх результату, який не охоплюється предметом договору надання послуг.
По материалам: Головбух 24
Уважаемые предприниматели. Закажите профессиональное ведение бухгалтерского учета у специалистов, ведь для достижения наивысшего результата каждый должен делать только то, что он умеет лучше других!
Возможно, Вам будет интересно:
- Киев, ул. Василия Верховинца,12
- офис 303
- (044) 585-35-56
- (044) 585-35-57
- (067) 406-63-26
- (095) 462 62 54 Водафон
- (096) 656 50 74 Киевстар
- 9:00 - 18:00 (пн.-пт.)
- info@profaspect.com.ua